Kaasaegsed ja paindlikud raamatupidamisteenused, mis võimaldavad sul keskenduda oma ettevõtte arengule
Mõistame hästi, et iga ettevõtte ja organisatsiooni vajadused on ainulaadsed. Seetõttu oleme loonud igale kliendigrupile lahendused just nende eripära silmas pidades.
Väärtustame paindlikkust ja usaldusväärsust ning tugineme tegelikule olukorrale ja sinu ettevõtte tegevusvaldkonnale.
Tutvu Aaroni teenustega lähemalt ja saa teada, kuidas saame sinu kui ettevõtja elu lihtsamaks muuta.
Igakuine raamatupidamine
Meie igakuistele klientidele on tagatud laiapõhjaline ja vastavalt vajadustele kohandatud teenus, mis hõlmab:
- Tasuta 30 min konsultatsiooni
- Ligipääsu ja kasutajat raamatupidamisega seotud tarkvaradele nagu Merit Aktiva, CostPocket, Uku; programmide eelseadistamist ning juhiseid kasutamiseks
-
Maksekorralduste ettevalmistamist internetipanka
-
Tasuta e-arvete edastust ja vastuvõttu
- Nõustamist töölepingutega seotud maksuküsimustes
- Palga-, puhkuse jm. maksuarvestust ja deklareerimist
- Käibemaksuarvestust ja deklareerimist
Meie raamatupidajad tegelevad numbritega, et sina saaksid keskenduda oma ettevõtte või organisatsiooni kasvatamisele.
Majandusaasta aruande koostamine ja esitamine
Majandusaasta aruanne on avalik dokument, mis annab kõikidele huvitatud osapooltele ülevaate ettevõtte finantsolukorrast ja tegevusest möödunud aasta jooksul.
See sisaldab raamatupidamise aastaaruannet ja tegevusaruannet (viimane pole mikroettevõtetele kohustuslik). Täismahus raamatupidamise aastaaruanne omakorda hõlmab bilanssi, kasumiaruannet, rahavoogude aruannet, omakapitali muutuste aruannet ja muid olulisi finantsandmeid.
Raamatupidamise seadusest tulenevalt on Eestis kõik äriühingud, mittetulundusühingud ja sihtasutused kohustatud esitama majandusaasta aruande kuue kuu jooksul pärast majandusaasta lõppu. Üks olulisemaid, kuid sageli alahinnatud aspekte ettevõtte juhtimises ongi majandusaasta aruande õigeaegne esitamine.
Millises mahus aruanne sinu ettevõttel esitada tuleb, saad küsida oma raamatupidajalt.
Loe lähemalt majandusaasta aruande koostamise ja esitamise kohta.
MTÜ, SA ja seltsi raamatupidamine
Kirjeldatud kliendigrupi finantsvajadused eeldavad mõnevõrra spetsiifilisemat lähenemist ja lahendusi. Meil on selleks nii aja- kui ka asjakohased teadmised ning kogemused. Muu hulgas pakume:
- Tasuta 30 min konsultatsiooni
- Ligipääsu ja kasutajat raamatupidamisega seotud tarkvaradele nagu Merit Aktiva, CostPocket, Uku; programmide eelseadistamist ning juhiseid kasutamiseks
-
Maksekorralduste ettevalmistamist internetipanka
- Palga-, puhkuse jm. maksuarvestust
- Annetuste, toetuste ja sponsorluse haldamist
- Kokkuvõtlike finantsaruannete koostamist
- Nõu mittetulunduslike raamatupidamisstandardite järgimiseks ja audititeks valmistumiseks
Hoiame sinu ettevõtmise raamatupidamise korras, et saaksid oma missioonile pühenduda.
KÜ raamatupidamine
Korteriühistute raamatupidamine hõlmab sageli mitmeid erinevaid osapooli ning peab olema äärmiselt täpne ja usaldusväärne aga ka läbipaistev. Aaroni kliendist korteriühistule on tagatud:
- Tasuta 30 min konsultatsioon
- Kommunaalkulude arvestus ja arvete edastamine
- Meeldetuletuste saatmine võlgnikele
- Maksekorralduste ettevalmistamist internetipanka
- Bill.me keskkonna ligipääs ja kasutaja (näitude, arvete ja maksete haldamiseks ning ajaloo vaatamiseks)
- Vajadusel palgaarvestus
- Ühistu hallatava kinnisvara hooldus- ja tegevuskulude jälgimine ning aruandlus.
Kui ühistu kulude ja tulude haldus on korrektne ning selge, saab juhatus keskenduda kogukonna muude küsimuste lahendamisele.
Mikroettevõtte raamatupidamine
Startupid ja teised kiirelt kasvavad väikeettevõtted vajavad paindlikke ja taskukohaseid raamatupidamislahendusi, sest käivitusfaasis on investeeringute maht niikuinii suurem. Aaroniga koostöös on sinu ettevõttele tagatud kuluefektiivne ja usaldusväärne raamatupidamisteenus, mis hõlmab:
- Tasuta 30 min konsultatsiooni
- Ligipääsu ja kasutajat raamatupidamisega seotud tarkvaradele nagu Merit Aktiva, CostPocket, Uku; programmide eelseadistamist ning juhiseid kasutamiseks
- Aastaaruande koostamist ja esitamist.
Oleme sulle toeks ettevõtte käivitus- ja kasvufaasis ning ka edaspidi sinu eelarvet lõhki ajamata.
E-poe raamatupidamine
E-kaubanduses tegutsevatel ettevõtetel on ainulaadsed finantsnõuded, sest sageli tegutsetakse korraga erinevate riikide erinevate nõuetega turgudel. Meie paindlike teenuste hulka kuuluvad:
- Tasuta 30 min konsultatsioon
- Ligipääs ja kasutaja raamatupidamisega seotud tarkvaradele nagu Merit Aktiva, CostPocket, Uku; programmide eelseadistamine ning juhiseid kasutamiseks
- Käibemaksukohuslaseks registreerimine nii Eestis kui ka Saksamaal ja UK-s
- Nõustamine OSS erikorra nõuetele vastamiseks ja deklaratsiooni esitamine
- Igakuine raamatupidamisteenus
Lahendame hea meelega e-kaubandusega seotud keerukaid finantsküsimusi, et saaksid keskenduda oma e-poe nähtavuse suurendamisele.
Uuri lähemalt, milliseid teenuseid e-kaubanduses tegutsevatele ettevõtetele pakume.
e-Residendi raamatupidamine
Kõikehõlmav raamatupidamisteenus Eestis e-residendina ettevõtte asutajale hõlmab:
- Tasuta 30 min konsultatsioon
- Juriidilist aadressi ja kontaktisikut
- Nõustamist ja oskusteavet ettevõtte registreerimisel ja asutamisel
- Igakuist raamatupidamisteenust
- Abi kohalikest ja rahvusvahelistest raamatupidamise standarditest kinnipidamisel
Ole asukohast sõltumatu, saa osa lugematutest võimalustest ja liitu ülemaailmse e-residentide kogukonnaga.
Uuri lähemalt, milliseid teenuseid e-residentidele pakume.
Proovi meie koostöö hinna kalkulaatorit, vaata baashinnakirja või kui sul on küsimusi Aaroni raamatupidamisteenuste kohta, võta palun ühendust ja leiame sobivad lahendused.
Aaroni klientide tagasiside meie koostööle
Koostöö korral on sulle garanteeritud
Ekspertteadmised tänu pikaaegsele kogemusele erinevates valdkondades
Oleme enam kui 15 aasta vältel osutanud raamatupidamisteenust erinevates valdkondades tegutsejatele, teiste hulgas ehituse, tervishoiu, toitlustuse, tootmise, IT ja digiteenuste ettevõtted, e-poed ning korteriühistud ja MTÜ-d. Meie partnerina on sulle tagatud aja- ja asjakohane nõu.
Digitaalne raamatupidamisteenus
Väärtustame aega, raha ja keskkonda ning kasutame kaasaegseid veebipõhiseid lahendusi. Tänu paberivabale raamatupidamisele on sulle vajalikele andmetele ligipääs tagatud igal ajal ja igal pool – nii saad tugineda aktuaalsele infole ja kiirelt õigeid otsuseid langetada.
Mugavad tarkvaralahendused
Meie koostööpartnerina saad tasuta ligipääsu tarkvaradele, mis sinu raamatupidamisega seotud toiminguid oluliselt mugavdavad ja kiirendavad. Muu hulgas on sulle tagatud Merit Aktiva, Merit Palk, CostPocket, Uku, Bill.me.
*Kalkulaatori hind on arvutuslik ja lõplik hind kujuneb igakordselt reaalselt tehtud töömahu põhjal!
Üle 125 tehingu puhul kokku palun registreeri kuupõhiseks kasutajaks!
Kirjepõhine
Raamatupidamisteenuse hinna kujundab töömaht, mille aluseks on kirjete arv kuus ja kliendi poolt soovitud lisateenuste hulk.
Baashind moodustub raamatupidamise kirjete arvu järgi. Kirjete mahu moodustavad ostuarved, müügiarved, pangaread jne. Mittekäibemaksukohustuslasel tavaliselt 1 dokument = 2 kirjet, aga käibemaksukohustuslasel tavaliselt 3 kirjet, kontoväljavõtte rida võrdub 2 kirjet. Lisateenused on kõik ülejäänud toimingud, mis on seotud raamatupidamisteenustega.
Nii nagu raamatupidamisteenuse osutamisel tahame olla paindlikud ka raamatupidamise hinna kujundamisel.
Seega saab valida kas soovite raamatupidamisteenust fikseeritud kuumaksena, mille korral vaadatakse raamatupidamise hind üle korra aastas või muutuvat kuumakse, mis on vastavuses igakuiselt osutatud raamatupidamisteenusega.
- Näidishind mittekäibemaksukohustuslase raamatupidamisteenusele: 25 pangarida, 3 müügiarvet, 22 ostuarvet, 0 töötasu = 100 kirjet x 0,60 eurot = 60 eurot.
- Näidishind käibemaksukohustuslase raamatupidamisteenusele: 70 pangarida, 15 müügiarvet, 55 ostuarvet, 2 töötasu (lisanduvad palgakande ja maksude kirjed 40) = 390 kirjet x 0,50 eurot = 195 eurot baashind + 2 töötasu x 6 eurot = 207 eurot.
hinnakiri
Baashinnad
Kirjete arv | Hind |
---|---|
kuni 63 | 39 €/kuu |
64-150 | 0,65 €/kirje |
151-300 | 0,60 €/kirje |
301-500 | 0,55 €/kirje |
501-1000 | 0,50 €/kirje |
1001-... | 0,45 €/kirje |
Baashind sisaldab
- Algdokumentide kontroll ja sisestamine
- E-arvete edastus ja vastuvõtt
- Eesti KMD esitamine
- Maksekorralduste ettevalmistamine internetipanka Merit Aktiva liidestusega
- 0,5 tundi konsultatsiooni
- Igakuine bilanss ja kasumiaruanne (e-postiga)
- Merit Aktiva müügimooduli kasutus
- Costpocketi 1 kasutaja paberkandjal dokumentide pildistamiseks
Töötasu arvestus sisaldab
- TSD Lisa 1 ja 2 esitamist
- Palgalehed töötajate epostile
- Maksekorralduste ettevalmistamine internetipanka Merit Aktiva liidestusega
KÜ arvestus sisaldab
- Bill.me keskkonna kasutus näitude edastuseks ja suhtluseks
- Korterite ja näitude põhine arvestus
- Arvete ja maksete ajalugu Bill.me keskkonnas
- Meeldetuletuste saatmine võlgnikele
- Maksekorralduste ettevalmistamist internetipanka