Merit Tarkvara

Aaroni kliendina koostad Meritis müügiarveid ja vaatad aruandeid tasuta.

merit tarkvara

Raamatupidamisteenuste osutamisel kasutame Eesti juhtivat majandustarkvara – Merit Tarkvara, mis hõlmab nii Aktiva kui ka Palk lahendusi. See süsteem ühendab pilvetehnoloogia, automaatika (sh uuendused ja varundamine) ja kasutusmugavuse ning loob optimaalse koostööplatvormi raamatupidaja ja ettevõtja vahel. Ligipääs on seejuures tagatud igast seadmest, igal ajal – olgu kontoris, kodus või reisil. Tulemuseks on sujuv töövoog, reaalajas andmetele ligipääs ning täielikult paberivaba raamatupidamisarvestus. Kõik vajalik on koondatud ühte programmi.

Merit Aktiva hõlmab professionaalseks raamatupidamiseks vajalikke funktsionaalsusi:

  • Müügi- ja ostuarved, e-arved, perioodiarved
  • Panga ja kassa haldus, automaatne pangaväljavõtte import
  • Põhivara- ja laoarvestus (sh mitme lao tugi)
  • Kulukohtade ja projektide jälgimine
  • Valuutaarvestus
  • Põhjalikud aruanded (bilanss, kasum, rahavood, KMD jpm)
  • Otseühendus Maksu- ja Tolliametiga
  • Mugav majandusaasta aruande esitamine

Milles seisneb Merit Tarkvara kasutamise eelis?

;

Reaalajas ülevaade finantsidest

Meie klientidel on igal ajahetkel võimalik programmi sisse logida ning vaadata oma ettevõtte bilanssi, kasumiaruannet, käibedeklaratsiooni ja muid aruandeid. See võimaldab teha kiireid ja ajakohaseid otsuseid andmete, mitte oletuste alusel.

;

Läbipaistvus ja kontroll

Suureneb usaldusväärsus koostöösuhetes, mis tuleneb raamatupidamises toimuvate protsesside läbipaistvusest. Meie klientidel on võimalik Meritis jälgida arvete ja kulude korrektsust ning maksudeklaratsioonide staatust.

;

Vähenenud suhtlusvajadus

Meie klientidel on võimalik sisestada müügiarveid või edastada kuluarveid otse süsteemi. See vähendab vajadust suhelda arvetega seotud küsimuste teemal, kuna informatsioon liigub otse ja automaatselt.

;

Kiiremad protsessid

Tänu Meriti lahendustele on meie klientidel võimalik koheselt süsteemist vajalikule teabele ligi pääseda, ilma raamatupidaja poolse dokumentide või andmefailide edastamise vajaduseta. Lisaks kiirendab panga otseühenduste kasutamine maksete ettevalmistamist.

;

Ligipääs igal ajal, igas seadmes

Pilvepõhine tarkvara võimaldab Meritit kasutada arvutis, tahvelarvutis või telefonis, asukohast olenemata. See sobib ideaalselt kaasaegsele ettevõtjale, kes ei tööta üksnes  kontorilaua taga.

;

Paindlik tööjaotus

Kliendil on võimalik ise otsustada, mil määral ta soovib raamatupidamisse panustada – alates arvete koostamisest kuni laekumiste sisestamiseni. Kõik ülejäänud ülesanded jäävad raamatupidajale, kuid kliendile on tagatud igakülgne ülevaade.

;

Alati korrektne palgaarvestus

Merit Palk võimaldab hallata kasvava meeskonna töötasusid ja personaliandmeid. Süsteemi seadistamise teostab meie ettevõte; andmete jälgimine või osaline haldamine jääb kliendi otsustada. See on ainus palgaprogramm, mille maksumäärasid uuendatakse automaatselt vastavalt õigusaktides toimuvatele muudatustele, tagades seeläbi 100% täpse maksuarvestuse.

;

Täpsemad ja ajakohasemad aruanded

Lihtsustatud sisestamine ja liidestused tagavad andmete kiirema ja kvaliteetsema edastamise raamatupidajale. See tähendab kliendile täpsemaid ja kiiremini kättesaadavaid aruandeid.

;

Usaldusväärne ja turvaline süsteem

Merit on ennast Eesti turul tõestanud juhtiva ja eelistatuima tarkvarana. Andmeid hoitakse turvaliselt pilves ja süsteemi uuendatakse pidevalt. Klient ei pea muretsema varukoopiate või tehniliste probleemide pärast.

;

Mugavad liidestused ja andmevahetus

Integratsioon Merit Aktiva ja CostPocketi vahel võimaldab digitaliseerida ja edastada Meriti süsteemi üksikuid dokumente, kulu- ja lähetusaruandeid. Lisaks on võimalik vastu võtta e-arveid, luua kinnitusringe, pidada sõidupäevikut ja koostada pangakaardi aruandeid.

Integratsioon Uku ja Merit Aktiva vahel impordib teostatud töömahu (kanded jm) automaatselt Ukusse, võimaldades automatiseerida arvete koostamise protsessi.

Sul tekkis küsimusi?

Võta meiega ühendust.

Proovi meie koostöö hinna kalkulaatorit, vaata baashinnakirja või kui sul on küsimusi Aaroni raamatupidamisteenuste kohta, võta palun ühendust ja leiame sobivad lahendused.

Helista

+372 5300 0495

Kirjuta

Broneeri kohtumine

Calendly

Tagasiside meie klientidelt

Kasulik info ja nõuanded

Oleme oma blogisse koondanud praktilise ja ajakohase info ning hulganisti nõuandeid raamatupidamise, maksuarvestuse, e-residentsuse ja ka e-kaubandusele kehtestatud nõuete teemadel, mis tulevad kasuks nii väiksemale kui suuremale ettevõtjale, olenemata tegutsemisvormist.

ettevõtja kontrollnimekiri

Kuidas valmistuda aasta lõpuks: ettevõtja kontrollnimekiri

by | okt. 11, 2025 | Blogi_EST | 0 Comments

Aasta viimasesse kvartalisse jõudes tasub igal juhil hetkeks peatuda – et hinnata, kas ettevõtte finantsid ja dokumendid on korras ning järgmiseks aastaks valmis. Kuigi...

Meriti 150 päeva

Meriti 150 päeva Aaronis: suurim pluss minu jaoks on olnud ääretult professionaalne, aga samas sõbralik töökeskkond

by | okt. 7, 2025 | Aaroni inimesed, Blogi_EST | 0 Comments

Pärast kahte praktikat ja raamatupidaja 5. taseme kutse omandamist liitus möödunud kevadel Aaroni tiimiga veel kolmaski raamatupidaja Merit, keda kõnetab...

e-arve

E-arve – miks see on möödapääsmatu, kuid kasulik ja kuidas alustada?

by | sept. 22, 2025 | Blogi_EST | 0 Comments

Ärimaailma tempo on pidevalt hoogustuv. Tooted ja teenused jõuavad turule üha kiiremini ning ka arveldamine peab tempoga kaasas käima. Mida kiiremini jõuab arve...

Gerli esimene poolaasta Aaronis: “Töökultuur ja meeskonnavaimu hoidmine siin ettevõttes on lihtsalt super!”

by | sept. 9, 2025 | Aaroni inimesed, Blogi_EST | 0 Comments

Jaanuaris liitus Aaroni meeskonnaga Gerli, kes on omandanud teadmised raamatupidamise erialal VOCOs, finantsjuhtimise erialal TÜ Majandusteaduskonnas ja täiendanud...

juhatuse liikme tasu

Juhatuse liikme tasu, töötasu ja dividendid – mille eest ja millistel tingimustel?

by | sept. 3, 2025 | Blogi_EST, Maksuarvestus | 0 Comments

Iga hea juht teab, et ettevõtte edukas juhtimine kätkeb oluliselt rohkem kui vaid strateegiliste otsuste langetamist. Lisaks ärivaistule tulevad kasuks ka põhjalikud...

Aaroni tiimi ratsamatk ehk hilissuvine motivatsioonipäev

by | aug. 27, 2025 | Aaroni inimesed, Blogi_EST | 0 Comments

Aaroni tiimil on tavaks vähemasti korra kvartalis midagi põnevat või lihtsalt meeldivat ühiselt ette võtta. Olgugi, et meie kontor on õdus ja mugav ning töö, valdkonna...

Kuidas veedab oma puhkust meie tiim?

by | juuli 14, 2025 | Aaroni inimesed, Blogi_EST | 0 Comments

Eestimaa suvi on vaatamata tavatutele ilmaoludele saavutanud oma kulminatsiooni, mil juulile omaselt paljud inimesed oma puhkust peavad – olgu siis siin- või sealpool...

Juhiabi 1. aasta

Pille esimene aasta Aaroni juhiabina: “Mulle meeldib, et Aaroni areng ja protsesside täiustamine toimub pidevalt”

by | juuli 8, 2025 | Aaroni inimesed, Blogi_EST | 0 Comments

Möödunud aasta juuni keskpaigas liitus meie meeskonnaga juhiabi Pille, kelle olulisimaks ülesandeks sai see, et kõigi meie usinate raamatupidajate tööd ja tegemised nii...

Aaroni raamatupidaja

Tarmo esimesed 100 päeva Aaroni raamatupidajana: “Kui tahaksin veel uuemat tehnikat, kaasaegsemat tarkvara ja sujuvamaid protsesse peaksin NASA-sse tööle minema”

by | juuni 10, 2025 | Aaroni inimesed, Blogi_EST | 0 Comments

Jaanuari keskel liitus Aaroni raamatupidajate tiimiga Tarmo, kes on omandanud finantsalased teadmised VOCOs ja EMÜs ning on praeguseks pikaaegse kogemusega vilunud...